Przetarg na remont drogi w Zastoczu dz.344

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Or. 340 – 1/2009

I.        Nazwa i adres zamawiającego.

Wójt Gminy Krypno                                                             

Krypno Kościelne 23B

19-111 Krypno

Tel (0-85) 7169033, fax. ( 0-85) 71699035

e-mail: ug_krypno@zetobi.com.pl

Strona internetowa: www.gminakrypno.republika.pl i http://bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl

REGON: 050659415      NIP: 546 13 38 716

II. Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn.zm/.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ.

http://bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości zakresu zamówienia.

 

1.        Nazwa zadania:

Wykonanie remontu drogi rolniczej dojazdowej do pól położonej na działce ewidencyjnej Nr 344 na terenie wsi Zastocze.

2.       Określenie przedmiotu zamówienia:

1.1.  Zakres robót: remont drogi rolniczej dojazdowej do pól położonej na działce ewidencyjnej Nr 344 we wsi Zastocze o szerokości ewidencyjnej 8,0 m i długości 685 mb; szerokość korony górą 6,5 m, szerokość dołem 7,0 m poprzez: wznowienie 6 punktów geodezyjnych; nawiezienie pospółki: zastosować warstwę piasku na odcinku 685 mb drogi - grubość 10 cm – warstwa odsączająca, zastosować warstwę żwiru na odcinku 685 mb – 15 cm – warstwa jezdna drogi; na całej długości drogi – profilowanie i zagęszczenie podłoża; karczowanie zakrzaczeń gęstych – 0,01 ha; oczyszczenie terenu po karczunku; wykonanie: przepustów poprzecznych średnicy 40 cm długości 8,0 m – szt.1; przepustów zjazdowych średnicy 40 cm długości 6 m – szt. 5; wykonanie rowów odwadniających trójkątnych 50 cm x 50 cm po obu stronach jezdni.

Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja techniczna – załącznik Nr 7 do SIWZ.

 

3.       Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:

  CPV – 45.23.31.42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg

4.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

VI. Termin wykonania zamówienia.

Zamówienie powinno być wykonane w terminie 30 dni od podpisania umowy.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień

2)       Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:

a)      wykonali w okresie 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robót stanowiącym  przedmiot zamówienia i wartością min 100tys. zł każda oraz udokumentują ich należyte wykonanie,

b)      dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania w/w zamówienia tnz. posiadającymi uprawnienia do wykonania tegoż zamówienia.

3)       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)       Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

5)       Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej,

6)       Udzielą gwarancji na wykonane roboty minimum 36 miesięcy,

7)       W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się, aby żaden z jego członków,  nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie  art. 24 ust.1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1-6 niniejszego rozdziału.

8)       Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu,  na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.

9)       Wykonawcy nie spełniający warunków  zostaną wykluczeni z postępowania.

Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie złożonych dokumentów wraz z ofertą.

VIII. Informacja na temat wadium.

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2400,-zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Jedynym kryterium, którym Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto  za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Oferta najtańsza otrzyma 100 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

 

Cn / Cb  x 100% = liczba punktów

Gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych

Cb – cena oferty rozpatrywanej

100 % – procentowe znaczenie kryterium ceny

X. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.

Oferty należy składać w: Kancelarii Urzędu Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23B, pokój nr 3 lub drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru do dnia 04 czerwca 2009roku do godz. 9.45.

Za termin złożenia oferty uważa się fizyczną obecność oferty w miejscu składania ofert, w terminie określonym jak wyżej.

Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie będą zwracane bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 3, dnia 04 czerwca 2009roku o godz. 10.00.

Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę (firmę) oraz adresy Wykonawców, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, zawarte w ofertach. Informacje te zostaną przekazane Wykonawcom, którzy byli nieobecni przy otwarciu ofert na ich wniosek.

 

XI. Termin  związania ofertą.

Składający ofertę Wykonawca pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu  terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

XIV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

 

Krypno, dn.  12.05.2009r.                                                                              

 

/-/ WÓJT GMINY KRYPNO

   mgr Marek Stankiewicz

Metryka strony

Udostępniający: Joanna Kitlas - Z-ca Wójta

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Markowska

Data wytworzenia: 2009-05-11

Wprowadzający: Anna Markowska

Data wprowadzenia: 2009-05-12

Data modyfikacji: 2009-05-12

Opublikował: Anna Markowska

Data publikacji: 2009-05-12