Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2023
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok |
2 |
0 |
2 |
|
3 |
|
|
|
|
||||
Wersja nr |
|
|
|
|
3 |
|
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.07.2023 nr 2023/BZP 00034086/03/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 05.06.2023 nr 2023/BZP 00034086/02/P)1
Zamawiający:
Nazwa: Gmina Krypno |
Krajowy numer identyfikacyjny:2 5461338716 |
||
Adres: Krypno Kościelne 23 B |
|||
Miejscowość: Krypno Kościelne |
Kod pocztowy: 19-111 |
Kraj: Polska |
|
Adres strony internetowej: http://www.gminakrypno.pl |
|||
Adres poczty elektronicznej: ugkrypno@podlaskie.pl |
Numer telefonu kontaktowego: +48 85 7169 033 |
||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
|||
-----------------------------------------------------------------------------------------
1 Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
2 Numer NIP lub REGON.
3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych;
2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej;
3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2;
4) inny zamawiający (proszę określić).
1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
1. R O B O T Y B U D O W L A N E |
|
|
||
1.1.1 |
Modernizacja drogi gminnej na terenie wsi Ruda |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy |
2 600 000,00 PLN |
II kwartał 2023 r. |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK |
|
1.1.2 |
Wewnętrzne prace wykończeniowe w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bajki Zalesie |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy |
240 000,00 PLN |
I kwartał 2023 r. |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK |
|
1.1.3 |
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ruda |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
750 000,00 PLN | II kwartał 2023 | Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK |
|
|
|
2 . D O S T A W Y |
|
|
||
1.2.1 |
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Krypno |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy |
260 000,00 PLN |
I kwartał 2023 r. |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK |
|
1.2.2 |
Dostawa żwiru i piasku na drogi z terenu Gminy Krypno |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
200 000,00 PLN |
I kwartał 2023 r. |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK |
|
1.2.3 |
Dostawa oleju opałowego dla Gminy Krypno |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
350 000,00 PLN |
IV kwartał 2023 r. |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK |
|
1.2.4 |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
55 700,00 PLN | II kwartał 2023 | Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK |
|
1.2.5 |
Zakup i dostawa samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy |
200 000,00 PLN | III kwartał 2023 r. | Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK |
dodana pozycja |
|
|
3 . U S Ł U G I |
|
|
||
1.3.1 |
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Krypno |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
380 000,00 PLN |
III kwartał 2023 r. |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK |
|
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
4) partnerstwo innowacyjne;
5) negocjacje bez ogłoszenia;
6) zamówienie z wolnej ręki;
7) konkurs;
8) umowa ramowa.
5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 |
Orientacyjna wartość zamówienia10 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 |
Informacje dodatkowe12 |
Informacja na temat aktualizacji13 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) dialog konkurencyjny;
5) partnerstwo innowacyjne;
6) negocjacje bez ogłoszenia;
7) zamówienie z wolnej ręki;
8) konkurs;
9) umowa ramowa;
10) dynamiczny system zakupów.
10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
WÓJT
mgr Marek Stankiewicz
Metryka strony