Przetarg na budowę świetlicy w Kruszynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr Or. 340 – 2/09
Nr ogłoszenia w BZP: 268876-2009; data zamieszczenia w BZP: 06.08.2009
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Krypno
Krypno Kościelne 23B
19-111 Krypno
Tel (0-85) 7169069, fax. ( 0-85) 71699035
Strona: www.gminakrypno.republika.pl i bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl
REGON: 050659415 NIP: 546 13 38 716
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn.zm/ oraz aktów wykonawczych do ustawy.
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
www.gminakrypno.republika.pl i http://bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kruszyn z częścią garażową OSP wraz z zagospodarowaniem terenu i ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe.
1. Roboty budowlane – budowa budynku wraz z jego wykończeniem oraz budowa szczelnego zbiornika na ścieki
2. Prace hydrauliczne i sanitarne – wykonanie instalacji kanalizacji, wody zimnej i ciepłej z przyłączami; instalacji centralnego ogrzewania; instalacji kotłowni olejowej;
3. Prace dotyczące instalacji elektrycznych;
4. Roboty drogowe i zieleń – dojazdy i parkingi z kostki betonowej, chodniki z kostki betonowej, plac manewrowy, zieleń projektowana
Oznaczenie wg Kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45211350-7- Budynki wielofunkcyjne;
45000000-7 – Roboty budowlane;
45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne;
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne;
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. MIEJSCE I TERMIN WYKONNIA ZAMÓWIENIA.
1. Wykonanie zamówienia należy wykonać do 31 lipca 2010r.
2. Miejscem wykonania zamówienia jest miejscowość Kruszyn, gm. Krypno.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w okresie 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz udokumentują ich należyte wykonanie,
b) dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia oraz osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do realizacji robót objętych zamówieniem.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej;
6) Udzielą gwarancji na wykonane roboty minimum 36 miesięcy;
7) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się, aby żaden z jego członków, nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1-6 niniejszego rozdziału.
8) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
9) Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie złożonych dokumentów wraz z ofertą.
VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,-zł (trzy tysiące złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art.45 ust.6 ustawy.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Knyszyn O/Krypno Nr 14 8076 0001 0010 5082 2000 0120.
Wadium powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert czyli do dnia 28 sierpnia do godz.1000. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy.
Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ.
Składający ofertę Wykonawca pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert. Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu (art.181 ust. 1 ustawy).
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Oferty należy składać w: Kancelarii Urzędu Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23B, pokój nr 3 lub drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru do dnia 28 sierpnia 2009 roku do godz. 9.45.
Za termin złożenia oferty uważa się fizyczną obecność oferty w miejscu składania ofert, w terminie określonym jak wyżej. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie będą zwracane bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
2. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 3, dnia 28 sierpnia 2009r. o godz. 1000 .
3. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę (firmę) oraz adresy Wykonawców, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, zawarte w ofertach. Informacje te zostaną przekazane Wykonawcom, którzy byli nieobecni przy otwarciu ofert na ich wniosek.
X. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem: Cena ofertowa brutto – 100%. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
2. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Cn
I = ------------- x 100
Co
Gdzie:
I – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cn – wartość oferty o najniższej cenie,
Co – wartość oferty ocenianej.
XI. INNE INFORMACJE
1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Wójt Gminy Krypno
/-/ Marek Stankiewicz
Metryka strony