Przetarg na olej 09/10

Krypno Kościelne: Dostawa oleju opałowego.
Numer ogłoszenia: 158409 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Krypno , Krypno Kościelne 23B, 19-111 Krypno Kościelne, woj. podlaskie, tel. 085 7169033, faks 085 7169035.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrypno.republika.pl

·         Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są dostawy w odstępach czasowych (co jakiś czas) oleju opałowego (olej lekki), w sezonie grzewczym 2009/2010 nabywanego na podstawie umowy sprzedaży, do n.w. kotłowni:
1. Urząd Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23 B, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 3 000,
2. Budynek mieszkalny, Krypno Kościelne 52a, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 3 600,
3. Gminny Ośrodek Kultury, Krypno Wielkie 9, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 1 500,
4. Hala Sportowo-Widowiskowa, Krypno Kościelne 48, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 8 000,
5. Publiczne Gimnazjum w Krypnie, Krypno Kościelne 48, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 10 000,
6. Szkoła Podstawowa w Długołęce, Długołęka 50, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 4 500,
7. Szkoła Podstawowa w Górze, Góra 71, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 3 600,
8. Szkoła Podstawowa w Rudzie, Ruda 71, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 4 500; Razem 38 700 litrów.

Przewidywanie łączne zapotrzebowanie oleju opałowego w sezonie grzewczym 2009/20010 wyniesie około 150 000 tys. litrów.

Wymagane charakterystyczne parametry oleju opałowego:

1. Gęstość w temperaturze 15 stopni C, nie wyższa niż 0,860 g/ml

2. Temperatura zapłonu, nie niższa niż 56 stopni C

3. Lepkość kinetyczna w temperaturze 20 stopni C, nie większa niż 6,00 mm2/s

4. Skład frakcyjny; - do 250 stopni C destyluje nie więcej niż 65% / V / V

5. - do 350 stopni C destyluje nie mniej niż 85% / V / V

6. Zawartość siarki nie więcej niż 0,50% m / m

7. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3% / m / m

8. Pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01% / m / m

9. Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg

10. Całkowita wartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg

11. Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg

12. Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 stopni C.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.500,-zł (dwa tysiące pięćset złotych).

Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art.45 ust.6 ustawy. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Knyszyn O/Krypno Nr 14 8076 0001 0010 5082 2000 0120.
Wadium powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert czyli do dnia 28 września do godz.945. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, dokumenty potwierdzające wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:  

1. spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych;

2. posiadają aktualne świadectwo autoryzacji producenta oleju opałowego;

3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej;

 Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedłożyć następujące dokumenty:

1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,

2) aktualną koncesję na obrót olejami opałowymi,

3) świadectwo autoryzacji producenta oleju opałowego,

4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

Dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum oddzielnie.

2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, składa następujące dokumenty:
1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakrypno.republika.pl i http://bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23B, 19 - 111 Krypno, pok. nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23B, 19 - 111 Krypno, pok. nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

 

Metryka strony

Udostępniający: Joanna Kitlas - Zastępca Wójta

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Markowska

Data wytworzenia: 2009-09-16

Wprowadzający: Anna Markowska

Data wprowadzenia: 2009-09-17

Data modyfikacji: 2009-09-17

Opublikował: Anna Markowska

Data publikacji: 2009-09-17