Zapytanie ofertowe Nr 9/2017

 

               

 

Krypno Kościelne, dn. 10.11.2017r.

 

Gmina Krypno

Krypno Kościelne 23B

19-111 Krypno Kościelne

Tel.  85/7169069, fax. 85/7169035

e-mail: ugkrypno@podlaskie.pl

Strona: www.gminakrypno.pl i bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl

REGON: 050659415  NIP: 546 13 38 716

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 9/2017

zgodnie z § 5 regulaminu udzielania zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 Euro w Gminie Krypno  /Zarządzenie Nr 350/2014 Wójta Gminy Krypno z dnia 23 czerwca 2016r./ oraz zgodnie z Ustawą o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020 /Dz.U.2017.562/ i  Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej /Dz.U.106.2017/.

                Gmina Krypno zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą „Regulacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Krypno” – zadanie 3 -  Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków  na terenie Gminy Krypno

  1. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem polegającym na „Budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Krypno.
  • Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności: budowę 29 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków o przepustowości do 5m3/d w indywidualnych gospodarstwach domowych, położonych na terenie Gminy Krypno.  Termin wykonania zadania inwestycyjnego przewiduje się do dnia  31 lipca 2018r.
  • Szczegółowy zakres zadania inwestycyjnego określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV:

712470000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

  1. Termin wykonania zamówienia: do dnia ostatecznego odbioru zadania inwestycyjnego, nie dłużej jednak niż do dnia 15 września 2018r.
  2. Warunki udziału w postępowaniu:
  • Ofertę w powyższym postępowaniu mogą złożyć Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj.: posiadają inspektora nadzoru inwestorskiego o specjalności uprawniającej do nadzorowania nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi odpowiadające tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – na potwierdzenie niniejszego warunku wraz z ofertą należy złożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
  • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w niniejszym zapytaniu ofertowym
  1. Warunki wykluczenia: Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  2. uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;
  3. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
  4. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;
  5. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
  6. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
  7. Kryteria oceny ofert:

1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się takimi kryteriami jak cena i termin płatności za fakturę:

  1. kryterium cena – waga 90pkt

 

                                                          Cn

                                                     Ic = ------------- x 90

                                                          Co

Gdzie:

Ic – liczba punktów przyznana za cenę,

Cn – wartość oferty o najniższej cenie,

Co – wartość oferty ocenianej

 

  1. kryterium termin płatności za fakturę – waga 10pkt

- termin zapłaty za fakturę 14 dni od daty otrzymania – 0pkt =It

- termin zapłaty za fakturę 30 dni od daty otrzymania – 10 pkt = It

Gdzie:

It – liczba punktów przyznana za termin płatności

 

Ic + It = ilość punktów danej oferty

 

2) Oferta najkorzystniejsza, to oferta z najwyższą liczbą punktów.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

1) Oferty należy złożyć w Kancelarii  Urzędu Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23B, 19-111 Krypno Kościelne - w terminie do dnia 21.11.2017r., do godz. 14.00.

2) Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty drogą elektroniczną na podany w zapytaniu ofertowym adres mailowy.

3) Za termin złożenia oferty uważa się fizyczną obecność oferty w miejscu składania ofert, w terminie określonym jak wyżej.

  1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;

2) zostanie złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w niniejszym postępowaniu;

3) zostanie złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

4) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający przewiduje możliwość, niżej określonych, zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
  • zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. zmiana unormowań prawnych, zmiany organizacyjne stron itp.) – za wspólną zgodą Stron;
  • zmiana terminu realizacji – w przypadku okoliczności niepowstałych z winy Wykonawcy;
  • W razie zaistnienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
  1. Sposób przygotowania oferty:
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem pisemnej formy w sposób czytelny;
  4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca;
  5. Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;
  6. Oferta powinna składać się z formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz żądanych dokumentów w niniejszym postępowaniu.
  7. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia niniejszego postępowania bez wyboru żadnej z ofert bez podania przyczyny. W takiej sytuacji Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, w tym również odszkodowawczej.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy Ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 /Dz.U.2017.562/ oraz Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017 w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej /Dz.U.106.2017/. W sprawach nieuregulowanych rozporządzeniem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny /Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm./.
  9. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Pani Joanna Kitlas Sekretarz Gminy Krypno – tel.85/7169069.

Wójt Gminy
Marek Stankiewicz

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Krypno

Wytwarzający/odpowiadający: Joanna Kitlas - Sekretarz Gminy

Data wytworzenia: 2017-11-10

Wprowadzający: Anna Markowska

Data modyfikacji: 2017-11-10

Opublikował: Anna Markowska

Data publikacji: 2017-11-10