Zapytanie ofertowe Nr 1/2021 dach Długołęka
Krypno Kościelne, 05.02.2021 r.
Gmina Krypno
Krypno Kościelne 23B
19-111 Krypno Kościelne
tel. 85/7169033, fax. 85/7169035
e-mail: ugkrypno@podlaskie.pl
Strona: www.gminakrypno.pl i bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl
REGON: 050659415 NIP: 546 13 38 716
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2021
zgodnie z § 8 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość netto nie przekracza 130.000,00 zł w Gminie Krypno /Zarządzenie Nr 255/2021 Wójta Gminy Krypno z dnia 15 stycznia 2021 r./
Wójt Gminy Krypno zaprasza do złożenia ofert na zadanie pn. „Wymiana pokrycia dachowego na budynku szkoły w Długołęce- dach prostopadły do drogi”
I. TRYB ZAMÓWIENIA
Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 130.000,00 zł, nie objęte przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego na budynku szkoły w Długołęce wraz z instalacją odgromową- dach prostopadły do drogi- w zakresie zgodnym z przedmiarem- Załącznik Nr 1 oraz wzorem umowy- Załącznik Nr 3. Instalację odgromową należy wykonać z materiałów Zamawiającego.
Przed przystąpieniem do złożenia oferty wymagana jest wizja lokalna.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 30 maja 2021r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, a wartość tych robót była nie mniejsza niż 40.000,00 zł brutto dla każdego zamówienia;
b) dysponuje lub będzie dysonował 1 osobą posiadającą uprawnienia konstrukcyjno- budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowalnymi, wydanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
V. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Znaczenie kryterium (w %) |
1 |
Cena (C) |
90 |
2 |
Okres gwarancji (G) |
10 |
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
C = (Cn/Cb) x100x 90% pkt
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
5. Punkty za kryterium „Okres gwarancji ” (G) zostaną obliczone według wzoru:
G = (Gb/Gn) x 100 x 10 % pkt
G- ilość punktów za kryterium okres gwarancji,
Gb – okres gwarancji oferty badanej,
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych.
Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na okres minimum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia. Zamawiający przyjmuje, że w kryterium „Okres gwarancji” oceniany będzie proponowany przez wykonawców okres gwarancji w skali od 36 miesięcy do 60 miesięcy.
W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że oferuje on minimalny wymagany okres gwarancji tj. 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający w celu przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji” przyjmie do obliczeń 60 miesięczny okres gwarancji.
W kryterium „Okres gwarancji”, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 10 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów = C + G
7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt 1.
VI. NA OFERTĘ SKŁADAJĄ SIĘ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik NR 2.
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4.
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5.
4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia- kopie uprawnień budowlanych w określonej specjalności w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób odpowiedzialnych za realizację robót (kierownik budowy).
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANI OFERT
Oferty należy składać w terminie do dnia 19 lutego 2021 r. do godz. 15.00
Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: ugkrypno@podlaskie.pl lub dostarczona w wersji papierowej do siedziby Urzędu Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23 B, 19-111 Krypno Kościelne.
VIII. OSOBA DO KONTAKTÓW ODPOWIEDZIALNA ZA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
Katarzyna Karpińska- te. 85 7169 042
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający:
a) zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmy) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru,
b) zamieści informację, o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej Zamawiającego.
2. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku, gdy wszystkie oferty zostaną odrzucone z powodu nieusuwalnych braków lub najkorzystniejszej ceny przekraczającej kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3. W zawiadomieniu o unieważnieniu postępowania Zamawiający poda faktyczne przyczyny unieważnienia. Zawiadomienie zostanie umieszczone na stronie internetowej.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania do daty składania ofert bez podania przyczyn.
X. ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik Nr 1- przedmiar robót;
- Załącznik Nr 2- formularz oferty;
- Załącznik Nr 3- wzór umowy;
- Załącznik Nr 4- wykaz wykonanych robót;
- Załącznik Nr 5- wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie.
W Ó J T
mgr Marek Stankiewicz
Metryka strony