Zarządzenie nr 120/2012
Wójta Gminy Krypno
z dnia 31 stycznia 2012 r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Krypno – inspektor do spraw wymiaru podatków i opłat lokalnych
Na podstawie art. 11 ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ) zarządza się, co następuje:
§ 1. Ogłasza się nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Krypno – inspektor do spraw wymiaru podatków i opłat lokalnych.
§ 2. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze wymienione w § 1 przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna w składzie:
- Marek Stankiewicz – Wójt Gminy jako Przewodniczący Komisji ,
- Joanna Wojno – inspektor Urzędu Gminy jako członek Komisji,
- Alina Trykozko – sekretarz Gminy jako sekretarz Komisji
§ 3. Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy stanowi załącznik do Zarządzenia.
§ 4. 1. Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty w Urzędzie Gminy Krypno pok. nr 3 w terminie do dnia 13 lutego 2012 r. do godz. 15.30.
2. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Marek Stankiewicz
Załącznik do Zarządzenia Nr 120/2012
Wójta Gminy Krypno
z dnia 31 stycznia 2012 r.
OGŁOSZENIE
o naborze na stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Krypno
Krypno Kościelne 23B, 19-111 Krypno
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze – inspektor do spraw wymiaru podatków i opłat lokalnych
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe – ekonomiczne lub administracyjne
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na stanowisku administracyjnym,
f) umiejętność zachowania życzliwości i uprzejmości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz w kontaktach z interesentami.
2. Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz własnego środka lokomocji ,
b) dobra znajomość jednego języka obcego
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku do spraw wymiaru podatków i opłat lokalnych:
a) dokonywanie wymiaru podatków i opłat lokalnych i zmian w wymiarze podatków i opłat lokalnych,
b) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem ulg i umorzeń ustawowych ,
c) wykonywanie innych zadań zleconych ustawowo,
d) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.
Wymagane dokumenty:
a) życiorys / CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej potwierdzonej właściwymi dokumentami,
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań inspektora do spraw wymiaru podatków i opłat lokalnych,
h) oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Krypno pok. nr 3 lub przesłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 13 lutego 2012 r. do godz. 15.30 pod adresem Urząd Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23B, 19-111 Krypno w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko urzędnicze – inspektor do spraw wymiaru podatków i opłat lokalnych”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne / list motywacyjny, CV / powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ).