I etap naboru na stanowisko obsługi kancelari i archiwum
PROTOKÓŁ
Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY KRYPNO
sporządzony w dniu 17 grudnia 2015r.
1. Nabór ogłoszono w dniu 03 grudnia 2015r. – Zarządzenie Nr 102/2015 Wójta Gminy Krypno z dnia 03 grudnia 2015r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Krypno dotyczące obsługi kancelarii i archiwum zakładowego zamieszczone zostało na stronie BIP Gminy Krypno i tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
2. Termin składania dokumentów aplikacyjnych określony został na dzień 16 grudnia 2015r. do godz. 15.30
3. W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko aplikację złożyli następujący
kandydaci:
- Agnieszka Rutkowska, zam. Nowosiółki,
- Aneta Kupiec, zam. Krypno Wielkie.
4. Komisja w składzie:
Przewodniczący Komisji – Joanna Kitlas – Sekretarz
Członek Komisji – Ewa Kupiec – Skarbnik
Sekretarz Komisji – Joanna Wojno – Kierownik Referatu Organizacyjnego
dokonała oceny przedstawionych aplikacji.
5. Po dokonaniu oceny złożonych aplikacji Komisja stwierdziła, że wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze spełniła Pani Aneta Kupiec, zam. Krypno Wielkie i została dopuszczona do drugiego etapu naboru – indywidualna rozmowa kwalifikacyjna.
6. Indywidualna rozmowa kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona w dniu 21 grudnia 2015r. o godz. 10.00 w pok. nr. 3 Urzędu Gminy Krypno.
Protokół sporządziła: Joanna Wojno
Metryka strony