II etap naboru na stanowisko obsługi kancelari i archiwum
PROTOKÓŁ
Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY KRYPNO
sporządzony w dniu 21 grudnia 2015r.
1. Nabór ogłoszono w dniu 03 grudnia 2015r. – Zarządzenie Nr 102/2015 Wójta Gminy Krypno z dnia 03 grudnia 2015r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Krypno dotyczące obsługi kancelarii i archiwum zakładowego zamieszczone zostało na stronie BIP Gminy Krypno i tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
2. Termin składania dokumentów aplikacyjnych określony został na dzień 16 grudnia 2015r. do godz. 15.30
3. Liczba nadesłanych ofert: 2
- w tym spełniającym wymagania formalne: 1
Protokół Komisji o dopuszczeniu kandydata do II etapu naboru – przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej – dnia 17 grudnia 2015r. został podany do wiadomości publicznej.
4. Komisja w składzie:
Przewodniczący Komisji – Joanna Kitlas – Sekretarz
Członek Komisji – Ewa Kupiec – Skarbnik
Sekretarz Komisji – Joanna Wojno – Kierownik Referatu Organizacyjnego
przeprowadziła w dniu 21 grudnia 2015r. o godz. 10.00 indywidualną rozmowę kwalifikacyjną z kandydatem zakwalifikowanym do II etapu naboru Panią Anetą Kupiec, zam. Krypno Wielkie.
Po przeprowadzeniu rozmowy Komisja stwierdziła, że Pani Aneta Kupiec odpowiada wymaganiom określonym w ogłoszeniu o naborze i gwarantuje należyte wykonywanie zadań i obowiązków na tym stanowisku. Termin podpisania umowy i wysokość wynagrodzenia ustalone zostaną przez Wójta Gminy Krypno.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze dotyczące obsługi kancelarii i archiwum zakładowego w Urzędzie Gminy Krypno zostało zakończone.
Informacja o wynikach naboru podana zostanie do wiadomości na stronie internetowej http://www.bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl/ i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krypno.
Protokół sporządziła: Joanna Wojno
Metryka strony