Nabór na stanowisko ds. ewidencji ludności i oświaty
WÓJTA GMINY KRYPNO
z dnia 10 stycznia 2011 r.
Na podstawie art. 11 ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ) zarządza się, co następuje:
§ 1. Ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Krypno - inspektor do spraw ewidencji ludności i oświaty
§ 2. Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze wymienione w § 1 przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna w składzie:
- Marek Stankiewicz – Wójt Gminy jako Przewodncizący Komisji ,
- Joanna Kitlas – Zastępca Wójta Gminy jako członek Komisji,
- Alina Trykozko – Sekretarz Gminy jako Sekretarz Komisji.
§ 3. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 4. Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze:
- dnia 10 stycznia 2011 .r. zamieszczenie ogłoszenia o naborze kandydatów w BIP i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie,
- do dnia 20 stycznia 2011r. do godz. 15.30 - składanie dokumentów przez kandydatów,
- dnia 21 stycznia 2011 r.. godz. 9.00 – rozpoczęcie prac Komisji, ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, zakwalifikowanych do indywidualnych rozmów z Komisja,
- dnia 24 stycznia 2011 r. godz. 8.30 – rozpoczęcie indywidualnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami,
- dnia 25 stycznia 2011 r. godz. 9.00 ogłoszenie informacji o wynikach naboru..
§ 5. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Alinie Trykozko.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Marek Stankiewicz
Wójta Gminy Krypno z dnia 10 stycznia 2011 r.
o naborze na wolne stanowisko pracy
WÓJT GMINY KRYPNO
Krypno Kościelne 23B, 19-111 Krypno
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – inspektor do spraw ewidencji ludności i oświaty
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe – związane z zakresem obowiązków przewidzianym dla stanowiska pracy do spraw ewidencji ludności i oświaty ,
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy,
g) dyspozycyjność,
h) komunikatywność.
2. Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie prawa jazdy kat. B oraz własnego środka lokomocji,
b) znajomość w stopniu minimalnie podstawowym języka angielskiego poświadczona dokumentami
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
b) prowdzenie spraw z zakresu oświaty,
Wymagane dokumenty:
a) życiorys / CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej potwierdzonej właściwymi dokumentami,
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) zaświadczenie lekarskie pozwalające na podjęcie pracy,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) uzasadnienie przystąpienia do naboru,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Krypno lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy do spraw ewidencji ludności i oświaty w terminie do dnia 20 stycznia 2011 r. do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie interentowej BIP http://bip.ug.krypnowrotapodlasia.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne / list motywacyjny, CV / powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ).
Metryka strony